Is het artikel toch niet wat je zocht? Wat jammer! Als het artikel in de orginele staat verkeerd en het voldoet aan de retourvoorwaarden, kan je het artikel binnen 14 dagen aanmelden als retour via info@petspride.nl met het retourformulier. Na aanmelden heb je 14 dagen om het artikel retour te sturen. Werkt je product niet naar behoren? Ga dan naar beneden naar ‘reparatievoorwaarden’.

Als zender ben jij verantwoordelijk voor het opsturen jouw pakket. De kosten van het verzendlabel zijn voor eigen rekening (raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder). Het opvolgen van de retourinstructies verminderd risico op fouten aanzienlijk. Voor een vlotte afhandeling is het belangrijk dat het retourformulier volledig ingevuld wordt. 

Download hier het retourformulier.

Retourvoorwaarden:

– Je mag een artikel aanraken en bekijken zoals je dat ook in een winkel zou doen. Gebruik het artikel niet meer dan nodig, wanneer je nog niet zeker weet of je het wil houden.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd moeten worden. 

 

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

Reparatievoorwaarden:

 Bereid je serviceverzoek voor.

  1. De volgende dingen zijn nodig om het verzoek in behandeling te kunnen nemen;
    – duidelijke omschrijving van het probleem;
    – een foto of video van het probleem;
    – een factuur of besteloverzicht met aanschafdatum zichtbaar.
  2. Neem contact op.
    Dit kan via het WhatsApp service center van Pets Pride via +31 6 58949946.
    Communicatie gaat d.m.v. tekst en foto/videomateriaal. Bellen is helaas niet mogelijk en soms ook eigenlijk helemaal niet handig. Via de chat kunnen we namelijk foto’s sturen en je hulp aanbieden via video.
  3. Vaststellen probleem.
    Zodra alle informatie is ontvangen gaan we het probleem voor je vaststellen. Hierna zal de volgende beslissing worden genomen.
    – Het artikel is op afstand te resetten / maken en hoeft niet opgestuurd te worden. Of;
    – Het artikel is niet op afstand te resetten / maken. Wij gaan je een nieuw item/onderdeel toesturen.
  4. Oplossing.
    Als het artikel niet op afstand te maken is, sturen wij je een nieuwe toe. In deze zending zal je indien nodig een handleiding vinden hoe je het onderdeel of toestel kan vervangen én krijg je een retourlabel om het oude artikel retour te sturen. Dit kan gemakkelijk door de oude doos te hergebruiken.

De leukste berichtjes om te ontvangen?
Toch wel die van tevreden huisdieren!

Happy pet, happy life

Heb jij ook een mooie of leuke foto van jouw huisdier met een van onze producten? Stuur hem naar ons op via Whatsapp of e-mail (info@petspride.nl). Dan plaatsen wij hem op onze website en social media!